Четвер
01.12.2022
06:54
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Бричківський НВК

    Зарахування до закладу загальної середньої освіти

    1. Зарахування до початкової школи

    (У зв’язку з оголошеним Урядом карантину  зупиняється перебіг строків звернення до закладів загальної середньої  освіти щодо зарахування дітей до 1-го класу у 2020 році.)

    1. Заява про зарахування дитини до першого класу закладу освіти  подається до закладу одним з батьків дитини особисто до 31 травня. До  заяви додаються:

      1) копія свідоцтва про народження дитини або документа, що посвідчує особу здобувача освіти (під час подання копії пред'являється оригінал відповідного документа);

      2) оригінал або копія медичної довідки за формою первинної облікової документації N 086-1/о "Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов'язкового медичного профілактичного огляду", затвердженою наказом Міністерства охорони здоров'я України від 16 серпня 2010 року N 682, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2010 року за N 794/18089;

      3) оригінал або копія відповідного документа про освіту (за наявності).

      У разі наявності та за бажанням одного з батьків при поданні заяви про зарахування може бути пред'явлено документ, що підтверджує місце проживання дитини чи одного з її батьків на території обслуговування закладу освіти, реквізити якого зазначаються в заяві про зарахування.

      Впродовж 01 - 15 червня заяви про зарахування не приймаються, що не виключає права батьків подавати їх після 15 червня на вільні місця.

      Присутність дитини під час подання заяви про зарахування, жеребкування або її зарахування не є обов'язковою.

    2. Якщо станом на 31 травня кількість поданих заяв про зарахування не перевищує загальної кількості місць у першому (перших) класі (класах), не пізніше 01 червня видається наказ про зарахування усіх дітей.

      Список зарахованих учнів із зазначенням їх прізвищ оприлюднюється виключно в закладі освіти.

      Інформація про наявність вільних місць оприлюднюється.

    3. Якщо станом на 31 травня кількість поданих заяв про зарахування перевищує загальну кількість місць у першому (перших) класі (класах), зарахування дітей відбувається за такими правилами:

      1) до 01 червня включно зараховуються усі діти, місце проживання яких на території обслуговування закладу освіти підтверджене, а також діти, які є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту у закладі, чи дітьми працівників закладу;

      2) до 15 червня включно на вільні місця зараховуються діти, які не проживають на території обслуговування закладу, за результатами жеребкування;

      3) до 15 червня включно зараховуються на вільні місця та за умови утворення окремого (окремих) класу (класів) також і ті діти, які не проживають на території обслуговування закладу, але мають бажання здобувати освіту за освітньою програмою, що використовується закладом освіти та затверджена Державною службою якості освіти України. У разі якщо кількість поданих заяв перевищує загальну кількість місць у такому класі(класах), зарахування дітей відбувається за результатами жеребкування.

      Діти зараховуються на вільні місця до закладу освіти за умови подання до 15 червня необхідних документів. Якщо заклад освіти, до якого дитина може бути зарахована на вільне місце, і заклад освіти, на території обслуговування якого проживає ця дитина, розташовані в межах одного населеного пункту, до необхідних документів додається також довідка закладу освіти, на території обслуговування якого проживає дитина, про її відрахування з цього закладу чи незарахування до нього. Така довідка має бути видана закладом освіти, на території якого проживає ця дитина, впродовж одного робочого дня з дати звернення одного з батьків дитини.

    4. Впродовж двох робочих днів з дня зарахування дітей освіти оприлюднює з дотриманням Закону України "Про захист персональних даних" на інформаційному стенді закладу освіти, а також на офіційному веб-сайті закладу освіти:

     - список зарахованих учнів із зазначенням лише їх прізвищ;

     - оголошення про дату, час, місце і спосіб проведення жеребкування;

     - інформацію про кількість вільних місць і прізвища дітей, які претендують на вільні місця;

     - наказ керівника закладу освіти про утворення конкурсної комісії у складі 3 осіб для проведення жеребкування.

    5. Після 15 червня зарахування на вільні місця відбувається у такому порядку:

      - до початку навчального року - діти, які мають право на першочергове зарахування; впродовж навчального року - у порядку надходження заяв про зарахування.

    6. Зарахування дітей до 2 - 4 класів початкової школи відбувається на вільні місця у порядку надходження заяв про зарахування.

      

    Поради батькам:

    1. У дітей, які не знають, що їм роботи у вільний час, псуються і голова, і серце, і моральність. Допоможіть дитині обрати корисне заняття.

     2. Опікуйтеся тим, щоб дитяче серце не стало грубим, злим, холодним, байдужим та жорстоким у результаті "виховання".

     3. Пам'ятайте, фізичне покарання - це показник вашої слабкості та безсилля.

     4. Не змушуйте вашу дитину оборонятися брехнею.

     5. Спілкуйтеся з дитиною так, щоб вона не сумнівалася в тому, що ви керуєтесь турботою та тривогою про неї, а не бажанням відмахнутися.

     6. Будьте завжди чесними зі своїми дітьми.

     7. Не забувайте ділитися з дітьми, як досягненнями, так і невдачами, тоді вони будуть відкривати вам свої таємниці та будуть чекати на вашу пораду.

     8. Пам'ятайте, вашу дитину виховує кожна хвилинка, кожний куточок землі, кожне слово, справа, з якими її особистість зіткається в своєму житті.

     

    Поради психолога батькам першокласника

    Порада перша:

     Найголовніше, що ви можете подарувати своїй дитині, - це ваша увага.

     Вислуховуйте її розповіді про школу, ставте уточнюючі питання. І пам’ятайте: те, що здається вам не дуже важливим, для вашого сина чи дочки може виявитися подією, що хвилює весь день!

     Якщо дитина побачить ваш інтерес до її справ і турбот, вона обов’язково відчує вашу підтримку. Слухаючи її уважно, ви зможете зрозуміти, в чому малюкові потрібна ваша допомога, про що слід поговорити з вчителькою, що реально відбувається з дитиною після того, як ви прощаєтеся з нею біля дверей школи.

    Порада друга:

     Ваше позитивне ставлення до школи і вчителів спростить дитині період адаптації.

     Запитайте будь-якого знайомого першокласника, яка у нього вчителька. У відповідь ви, швидше за все, почуєте, що вона найкраща, найкрасивіша, найдобріша. Для першокласника вчителька стає одним з найголовніших дорослих у житті.

     У перші місяці в школі вчителька закриває собою маму і тата. Мудрим вчинком треба підтримати цю «закоханість» дитини і не ревнувати. Співробітничайте з вчителями вашої дитини, пропонуйте допомогу, проявляйте активність. У класі з активними батьками, як помічено, тісніші і кращі стосунки між дітьми, цікавіше життя, більше свят і походів.

     Навіть якщо особисто у вас, як батьків, є якісь питання до вчителів, вам здається, що щось потрібно робити по-іншому, всі тертя повинні залишитися між дорослими. Інакше дитина буде вимушена розриватися між любов’ю до батьків і авторитетом вчителя.

     Дуже шкідливі негативні чи нешанобливі вислови про школу і вчителів «у сімейному колі», це значно ускладнить дитині адаптаційний період, підірве спокій дитини і впевненість в турботі і згоді між важливими для неї дорослими людьми.

     Порада третя:

     Ваше спокійне ставлення до шкільних турбот і шкільного життя дуже допоможе дитині.

     Побачивши батьків спокійними і впевненими, дитина відчує, що боятися школи просто не потрібно. Одна бабуся плакала, збираючи внука зранку в школу. Вона гладила його по голові, бігала між портфелем і одягом і голосила: «Куди ж ми тебе відпускаємо! Тебе ж там цілий день годувати не будуть! Як же ти там сам один без мене будеш!» І так кожного ранку протягом місяця.

     Зустрічали хлопчика зі школи так, ніби він тільки повернувся живим з війни.

     Батьки хлопчика помітили, що дитина почала «боятися школи». Основну роботу провели з бабусею.

     Її запросили на цілий день на шкільні заняття, вона була присутня на всіх уроках, снідала разом зі всім класом, зайшла в шкільну роздягальню, медичний кабінет, спортивний зал.

     До речі, гордість хлопчика не була вражена присутністю в класі бабусі. Йому пообіцяли, що він розповість однокласникам, що це його бабуся, тільки якщо захоче сам. Після цього дня бабуся зрозуміла, що внук росте і тепер школа йому по плечу. Дуже швидко пройшли страхи і у самої дитини.

     Порада четверта:

     Допоможіть дитині встановити стосунки з однолітками і відчувати себе впевнено.

     Особливо ваша допомога знадобиться, якщо дитина не ходила до школи в дитячий сад. В цьому випадку вона не звикла до того, що увага дорослих розподіляється відразу між декількома дітьми. Хваліть дитину за товариськість, радійте вголос її новим шкільним знайомствам. Поговоріть з нею про правила спілкування зі своїми ровесниками, допоможіть стати вашій дитині цікавою іншим. Вчіть її новим іграм, щоб вона могла показати їх друзям. Запросіть однокласників вашої дитини до вас додому - просте чаювання, а маленький господар навчиться приймати гостей.

     Не варто «підкуповувати» увагу шкільних товаришів вашої дитини дорогими іграшками та одягом. Так ваша дитина не навчиться бути потрібною іншим. Ваш син чи дочка може зіткнутися із заздрістю однокласників.

     Упевнений в собі, товариський малюк адаптується до будь-якої ситуації швидше і спокійніше.

     Порада п’ята:

     Допоможіть дитині звикнути до нового режиму життя.

     Дитина звикає до школи не тільки психологічно, але і фізично. Багато дітей в першому класі вперше стикаються з необхідністю вставати в один і той же час зранку

    Впродовж 3-6 годин шкільного дня дитина активно вчиться. У шість-сім років таке навантаження дорівнює напруженому робочому дню дорослої людини.

     З початком шкільного навчання різко збільшується навантаження на нервову систему, хребет, зір, слух дитини.

     Якщо до цього ви не дотримувалися режиму дня, то постарайтеся м’яко ввести його. Ваша дочка чи син потребує регулярного, тривалого сну. Допоможіть школяру навчитися засинати в один і той же час.Не примушуйте дитини відразу сідати за уроки.Дитині потрібний час, щоб відпочити. Це корисно і для самого процесу навчання. Мозок використовує час відпочинку, щоб «укласти нові знання на потрібні полички». Дитині, як і нам, після робочого дня потрібно трошки тиші і відпочинку. Поклопочіться про здоров’я вашої дитини, оскільки в перші місяці шкільного навчання огріхи в режимі дня позначатимуться серйозніше, ніж раніше.

     Порада шоста:

     Мудре відношення батьків до шкільних успіхів виключить третину можливих неприємностей дитини.Багато батьків так хочуть гордитися своїми дітьми і так турбуються про їх оцінки, що перетворюють дитину на додаток до шкільного щоденника. Шкільні успіхи, безумовно, важливі. Але це не все життя вашої дитини.Шкільна оцінка - показник знань дитини з даної теми даного предмету на даний момент. Ніякого відношення до особи дитини це не має. Хваліть дитину за її шкільні успіхи. І пам’ятайте, ніяка кількість «п’ятірок» не може бути важливішою за щастя вашої дитини.Давайте постараємося, щоб найперші кроки, зроблені кожним малюком у шкільному світі, були для нього самого і членів його сім’ї радісними і впевненими!

     Поради батькам, які бажають розвивати здібності своїх дітей

    1.      Не стримуйте розкриття потенційних можливостей психіки.

    2.      Уникайте однобокості в навчанні та вихованні.

    3.      Не позбавляйте дитину ігор, забав, казок, створюйте умови для виходу дитячої енергії, рухливості, емоційності.

    4.      Допомагайте дитині в задоволенні основних людських потреб (почуття безпеки, кохання, повага до себе і до оточуючих), тому що людина, енергія якої скована загальними потребами, проблемами, найменше спроможна досягти висот самовираження.

    5.      Залишайте дитину на самоті і дозволяйте їй займатися своїми справами. Пам'ятайте, якщо ви хочете своїй дитині добра, навчіть її обходитися без вас.

    6.      Підтримуйте здібності дитини до творчості і співчувайте у випадку невдачі, уникайте незадовільної оцінки творчих спроб дитини.

    7.      Будьте терпимими до ідей, поважайте допитливість, реагуйте на запитання дитини. Навчати потрібно не тому, що може сама дитина, а тому, що вона опанує з допомогою дорослого, показу, підказки.

    Поради батькам, які виховують обдаровану дитину

     

     Найперше - потрібно любити свою дитину. Приймати дитину такою, якою вона є, беручи участь у її розвитку, підтримуючи, а не нав'язуючи свої інтереси, давати дитині можливість вибору. Для розвитку творчого потенціалу, як показали дослідження, необхідна не лише адекватна оцінка сил дитини, але трішки завищена, зазнайкою вона не виросте, зате у неї буде запас сил та впевненість при невдачах, до яких треба готувати змалку.

     

    Батьки повинні бути прикладом, адже дитина свідомо переймає вашу манеру говорити, ходити, працювати, відповідальності за доручену справу. Кожен батько повинен пам'ятати правило: "Не зашкодь!" Адже обдарована дитина більш чутлива, ранима, тому потрібно давати вільний час для того, щоб побути дитині на самоті, поміркувати, пофантазувати. За допомогою тренінгів дати їй можливість глибоко зрозуміти себе та інших. Дорослі часто батьки повинні радитися із психологом щодо виховання обдарованої дитини.

     

    Батьки повинні завжди пам'ятати, що для обдарованої дитини творчість є життєвою необхідністю. Тому дитину потрібно готувати до спостережливості, наполегливості, формувати вміння доводити почату справу до кінця, працелюбність, вимогливість до себе, задоволення від процесу творчості, терпляче ставлення до критики, впевненості при невизначеності, гордості і почуття власної гідності, чулість до аналізу моральних проблем.

     

    Батьки також повинні усвідомлювати, що надзвичайно велика роль у процесі формування особистості обдарованої дитини належить волі. Вольові риси є стрижневими рисами характеру, адже за наявності мети, яку особистість досягає в житті, долаючи перешкоди, є цілеспрямовуючим життя. Цілеспрямовані люди знаходять своє щастя в житті, вони вміють поставити перед собою чітку, реальну мету. Прагнення досягти своєї цілі робить людину рішучою та наполегливою. І.Павлов стверджував, що у вольової людини труднощі лише збільшують бажання реалізувати свою мрію. Вони вміють стримати себе, володіють терпінням, витримкою, вміють контролювати свої почуття за наявності перешкод. Ініціативність і творчість поєднані з наполегливістю, рішучістю та витримкою, допомагають обдарованим дітям самореалізуватися.

     

    Отже, батьки покликані допомогти дитині відкрити її життєве покликання, реалізувати себе як особистість. Вони не мають права втратити обдаровану дитину, бо, втрачаючи талант, обдарування, здібність, вони втрачають майбутнє. Тому батьки повинні бути терплячими, безмежно вірити в дитину, тоді ця дитина виросте хорошою творчою людиною.

     Поради Девіда Льюїса щодо розвитку обдарованої дитини

    1. Відповідайте на запитання дитини якомога терпляче і чесно. серйозні запитання дитини сприймайте серйозно.

    2. Створіть у квартирі місце-вітрину, де дитина може виставляти свої роботи. не сваріть дитину за безлад у кімнаті під час її творчої роботи.

    3. відведіть дитині кімнату чи куточок винятково для творчих занять.

    4. Показуйте дитині, що ви любите її такою, якою вона є, а не за її досягнення.

    5. Надавайте дитині можливість у виявленні турботи.

    6. Допомагайте дитині будувати її плани та приймати рішення.

    7. Показуйте дитині цікаві місця.

    8. Допомагайте дитині нормально спілкуватися з дітьми, запрошуйте дітей до своєї оселі.

    9. ніколи не кажіть дитині, що вона гірша за інших дітей.

    10. ніколи не карайте дитину приниженням.

    11. Купуйте дитині книжки за її інтересами.

    12. Привчайте дитину самостійно мислити.

    13. Регулярно читайте дитині чи разом з нею.

    14. Пробуджуйте уяву та фантазію дитини.

    15. уважно ставтеся до потреб дитини.

    16. Щодня знаходьте час, щоб побути з дитиною наодинці.

    17. Дозволяйте дитині брати участь у плануванні сімейного бюджету.

    18. Ніколи не сваріть дитину за невміння та помилки.

    19. Хваліть дитину за навчальну ініціативу.

    20. Учіть дитину вільно спілкуватися з дорослими.

    21. У заняттях дитини знаходьте гідне похвали.

    22. Спонукайте дитину вчитися вирішувати проблеми самостійно.

    23. Допомагайте дитині бути особистістю.

    24. Розвивайте в дитині позитивне сприйняття її здібностей.

    25. Ніколи не відмахуйтесь від невдач дитини.

    26 Заохочуйте в дитині максимальну незалежність від дорослих.

    27. Довіряйте дитині, майте віру в її здоровий глузд.